פורטל הנשים הראשון בישראל
  www.wol.co.il
נש"ר נשים ברשת
יום ו', יד’ בניסן תשע”ט
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
 
13:42 (07/01/13)
אילנה כהן
כנסו לבלוגים של נש"ר http://nashimbares het.wordpress.com/
 
חברת אלטמן השיקה השבוע קמפיין חדש לקרם "Cetilar" להפחתת כאבי שרירים ומיפרקים המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון.
08:34 (21/03/19) אילנה כהן
תגיות: זיו שילון, חברת אלטמן, Cetilar, כאבי שרירים ומיפרקים

הסופרמאן האולטימטיבי ,לדעתי הוא זיו שילון, אשר הצליח לנצח את אתגר "איש הברזל" והוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר . חברת אלטמן השיקה השבוע קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון. הקמפיין יציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח את האתגר של תחרות "איש הברזל." כידוע, שילון כנגד כל הסיכויים צלח בהצלחה את תחרות "איש הברזל" שהתקיימה באריזונה ארה"ב, בצילומי הקמפיין האינטנסיביים נראה שילון רץ 25 ק"מ ביום אחד. בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא, אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושר, ולכן טרנד הריצה פורח. במסגרת הקמפיין חברת אלטמן משיקה את"Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה זהו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. "Cetilar" המסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא. כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש ואינו מכיל דיקלופנאק. (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק בתור משתמשת מחשב אינטנסיבית הסובלת מכאבי פרקים באצבעות ובכפות ידיים בהמשך צפו לכתבה המשך לבדיקת יעילות הקרם בכאבים בידיים , בברכים ועוד.